PEK – Prebujena generacija predstavlja vodnega obsedenca Valterja

PEK – Prebujena generacija predstavlja vodnega obsedenca Valterja

Obveščamo vas, da je Generalni direktorat Evropske komisije za okolje v okviru Zelenega tedna začel nov del kampanje Prebujena generacija, ki se tokrat poleg splošnega osveščanja javnosti o učinkoviti rabi virov osredotoča posebej na čezmerno porabo vode.

Velika količina t.i. skrite vode, ki jo potrebujemo za proizvodnjo izdelkov in storitev, prihaja iz regij, ki pogosto trpijo zaradi resnega pomanjkanja vode. Z vodo povezane težave, kot so hude suše na jugu celine in vse večje povpraševanje po vodi zaradi demografskih in ekonomskih sprememb, kažejo na to, da je voda – tako kot vsi naravni viri v Evropi – pod naraščajočim pritiskom in da jo moramo začeti bolj učinkovito uporabljati.

Z namenom, da bi kampanjo predstavili čim širši javnosti, je bila izdelana vrsta orodij, vključno s prenovljenim spletiščem in Facebook stranjo, po poletju pa bo organizirano tudi video tekmovanje. V sklopu kampanje je objavljen tudi zabavni viralni video posnetek, ki predstavlja novo maskoto kampanje: vodnega obsedenca Valterja, nevrotično vedro, ki ga skrbi čezmerna poraba vode. Novi video si lahko ogledate ali ga prenesete s spletišča avdiovizualne službe Evropske komisije: http://ec.europa.eu/avservices/video/player.cfm?ref=I073217.

Več o kampanji:

– Spletišče kampanje Prebujena generacija: http://www.generationawake.eu/sl vključno s prenosljivim vodnikom o porabi virov “Consumption Guide”: http://www.generationawake.eu/guide/2720_Guide%20EN_links.pdf

– Sporočilo za javnost (objavljeno 22. maja 2012)

– Informativni bilten za podpornike kampanje (na voljo v angleškem jeziku) http://www.generationawake.eu/supporters/Supporters%20factsheet%20HR.pdf

– Del spletne strani na temo posredne porabe vode je na voljo le v angleškem jeziku. Ostalih 22 jezikovnih različic bo objavljenih na spletu predvidoma 21. junija 2012